טקסט פתוח

טקסט פתוח:
תוכן תקשורתי המאפשר "קריאות" שונות; צופים שונים מוצאים משמעות שונה.
מאפשר מגוון פרשנויות  לטקסט ע"י הצופים.( הצופים פעילים ובוחרים את הפירוש לתכנים, בניגוד לתפיסה שהקהל הוא סביל).
מאפשר לקבוצות תרבותיות שונות לצפות ולפרש את המסר בהתאם לצורכי הזהויות הספציפיות שלהן.
הטלוויזיה פועלת בדרך זו כדי להיות פופולרית ולהגיע למגוון רחב של צופים היא פונה אל המכנה המשותף הנמוך או הרחב.

'הומור דיאלוגי' – טקסט המאפשר קיום דיאלוג בין הפרשנויות, למשל - קשה להחליט על מי צוחקים והצופה מוזמן להחליט בהתאם להשקפתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תקציר

תקציר עבודתי עוסקת בתופעה של שימוש ילדים בפרסומות למטרות מסחריות . השאלה היא כיצד מיוצגים הילדים בפרסומות והאם יש מי שמגן על האינט...